Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ....

ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΤΩΡΑ!!!

Γ.ΜΕΘΩΔΙΟΣ Ι.Μ. ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ

"ΕΝΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ"

Μ.ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ 

"ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ"

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!!!

ΑΔΕΛΦΙΑ ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΕΣΧΑΤΟ ΑΓΩΝΑ!!!

Ν.ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ 

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΝΑΝΕ!!! ΔΕΙΤΕ ΤΟ.

 

Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ Ι.Μ.ΚΩΝΣΤΑΜΟΝΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑ

 Ο Γερων Αγαθων ειδε οραμα: «Ενώ στεκόταν μπροστά στην Αγία Τράπεζα του εμφανίσθηκε ο Χριστὸς με ξεσχισμένα ροῦχα. Απορώντας για το απρεπες της ενδυμασίας ρώτησε: “Κύριε, ποιός σου εσχισε τα ρούχα;” ο Κύριος του απήντησε: “Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ”!». 

ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΓΕΡΟΝΤΑ,Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.
"ΚΑΙ ΓΑΡ ΑΥΤΗ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ"

1 σχόλιο:

  1. Εγώ Είμαι ο Μεγαλόπρεπος Καβαλάρης 25 Εγώ Είμαι ο Λόγος.

    Οι Δέκα Εντολές
    http://www.tlig.org/el/messages/550/

    Όγδοη εντολή
    Αν η γη αυτή θρηνεί, αργοπεθαίνοντας και τα δένδρα της δεν αποδίδουν καρπούς και τα φύλλα της μαραίνονται, είναι γιατί δεν υπακούετε στο Νόμο Μου. Δεν είπα: δεν θα δώσεις ψευδή μαρτυρία ή ψευδή κατάθεση; Κι όμως, στην καρδιά του Ιερού Μου όπου αναπαύεται η αιχμή της λόγχης 26, όπου ανάμεσα στους Άβελ Μου είναι και οι Κάϊν, κι αυτή η Εντολή δεν γίνεται σεβαστή.

    Οι διορισμένοι από τον Κάϊν ιερείς στέλνονται τώρα στις τέσσερις γωνιές της γης, όχι για να μαρτυρήσουν για Μένα ως τον Αναστάντα, ή για τη Θυσία Μου, αλλά για να καταδικάσουν το Λόγο Μου μιμούμενοι τις Γραφές 27 και να διδάξουν σε όλα τα έθνη έναν Ψεύτικο Χριστό, κάτω από έναν ψεύτικο οικουμενισμό, προσφέροντας στον κόσμο μια μερίδα Ορθολογισμού και Φυσιοκρατίας, μια μολυσμένη τροφή, Ένα Ψέμα. Σας βεβαιώνω, δεν θα νικήσουν, ούτε θα κυβερνήσουν παντοτινά : η Δικαιοσύνη θα επικρατήσει!

    Δεν θα σε αφήσω να ευημερείς αιώνια, αφού τα ξέρω όλα για σένα και πώς, με τη δύναμη του δράκοντα, διορίζεις τους δικούς σου ιερείς, τοποθετώντας τους σε υψηλές θέσεις, για να εξουθενώσουν τους δικούς Μου ιερείς και να τους καταβάλουν. Αλήθεια σου λεω, ο χρόνος έχει σχεδόν συμπληρωθεί. θα σε σύρω από την υψηλή σου θέση για να πέσεις στα πόδια των δικών Μου ιερέων, των αγίων Μου και των αγγέλων Μου, και θα σε κάνω να ομολογήσεις ότι είσαι δούλος του θηρίου...

    Σύντομα, πολύ σύντομα, θα έρθω σε σας σαν τον κλέφτη, απρόσμενα, και θα ανατρέψω το Ψέμα, τον ψεύτικο χριστό σας και θα αποκαταστήσω Την Αλήθεια. Θα έρθω σύντομα να θρυμματίσω την ψεύτικη αυτή εικόνα που φτιάχνετε για Μένα και υποχρεώνετε όλα τα έθνη να την τιμούν 28. Όχι, νικητές δεν θα είστε!

    Κόρες και γιοι Μου, εσείς που πλανιέστε άσκοπα σ' αυτή την έρημο, γυρίστε σε Μένα, μετανοήστε! Μην αμαρτάνετε άλλο. Ξέρω ότι κάνατε πολλές φορές ψευδή μαρτυρία από έλλειψη αγάπης. Αλλά δεν ήσασταν υπό την προστασία του ποιμένα σας για να διδαχθείτε τους κανόνες Μου, λόγω της εχθρότητάς σας απέναντί Μου. Ωστόσο, παρά την αλαζονεία σας και την εχθρότητά σας απέναντί Μου, σας φωνάζω: σας αγαπώ! και η συγνώμη Μου σάς έχει ήδη παραχωρηθεί. ®Γυρίστε σε Μένα όπως είστε και θα σας περιβάλω με τη Θεότητά Μου, θα σας επιστρέψω τη θεότητά σας, για χάρη του Αγίου Μου Ονόματος. Θέλετε να μαρτυρήσετε; Μαρτυρήστε στη Μεγάλη Μου Αγάπη και Ευσπλαχνία. Θέλετε να δώσετε ομολογία; Ομολογήστε στο Όνομα Μου: Ιησούς Χριστός, Αγαπημένος Υιός του Θεού και Σωτήρας. Αγαπάτε ο ένας τον άλλο, όπως σας αγαπώ. Χαρείτε εσείς, που σας δόθηκε το κρυμμένο Μου μάννα και δεχθήκατε στο μέτωπό σας τη Σφραγίδα της Αγάπης Μου.

    Σε ρωτώ λοιπόν εσένα1, αδελφέ της Ανατολικής Εκκλησίας:

    http://www.tlig.org/el/messages/1102/
    ...
    - Θεωρείς την Ορθοδοξία ως την αληθινή θρησκεία, αλλά απέρριψε ποτέ η Ορθοδοξία την πιθανότητα να δοθεί στον άνθρωπο θεϊκή διδαχή με το Φως του Αγίου Πνεύματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΥΒΡΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ